Hardwell zet Bynder in voor betere fanbeveling

Hardwell zet Bynder in voor betere fanbeveling
  • Content
  • 19 dec 2017 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalContent

DJ Hardwell gaat de software van Bynder inzetten om de interactie met zijn 8 miljoen Facebookfans naar een hoger niveau te tillen. Fans van de populaire dj hebben voortaan met één druk op de knop toegang tot zijn muziek, video's en beeldmateriaal.

Hardwell laat weten: 'Dit is een project voor de fans. Ik vind het belangrijk dat iedereen de persoonlijke verbinding met mijn muziek kan ervaren. Dankzij de nieuwe Facebook-integratie van Bynder kan ik voortaan ook digitaal een ervaring van wereldniveau bieden. Op deze manier bewijst techniek zijn waarde als ideaal verbindingsstuk tussen musici en fans. Op termijn is dit een gamechanger voor de muziekbranche: je biedt muziekliefhebbers zo altijd en overal toegang tot het werk van hun favoriete artiesten.'

De integratie met Bynder geeft Hardwell de mogelijkheid om beeldmateriaal van concerten en meet & greets in een handomdraai met zijn fans te delen. Het platform van Bynder wordt door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven en is hierdoor in staat om fans een gepersonaliseerde ervaring te bieden. De digitale assets van Hardwell worden automatisch geïndexeerd aan de hand van tags en worden op basis van locatie en andere metrics bij specifieke fans afgeleverd. Tot nu toe zijn er al 10.000 bestanden in de database van Hardwell verwerkt en de komende maanden komen daar nog video's en muziekbestanden bij. 

Roland Keijzer, cto bij Bynder, stelt: 'Consumenten en fans verwachten tegenwoordig een hoogstaande persoonlijke ervaring, terwijl organisaties daar vaak helemaal nog niet toe in staat zijn. Daarmee lijken ze nog in de veronderstelling te verkeren dat communicatie via Facebook en vergelijkbare platformen een mooie extra kan zijn. De realiteit is echter dat je als organisatie niet anders kan, als je bij wil blijven. De technologie van Bynder is hierbij een onmisbaar hulpmiddel voor internationale topmerken en succesvolle nieuwkomers. Met onze oplossing krijgen ze hun content veel effectiever bij de doelgroep.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken