Rabobank en Top Notch werken samen rondom Passi

Rabobank en Top Notch werken samen rondom Passi
  • Content
  • 12 dec 2017 @ 09:58
  • 7676 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • DoelgroepenContent

De Rabobank en platenlabel Top Notch gaan een samenwerking aan rondom het onlangs gelanceerde Passi. Met dat jongerenplatform biedt Rabobank jongeren de kans hun talenten te ontdekken of hun droombaan te vinden.

Top Notch heeft zich voor tenminste een jaar verbonden aan Passi en biedt gedurende die periode talent de kans om zichzelf verder te ontwikkelen.

In het kader van Passi worden zes jonge talenten gekoppeld aan een gevestigde artiest. Samen werken zij aan een track en bijbehorende videoclip. Uiteindelijk krijgen de talenten de kans om zich te ontwikkelen met behulp van een succesvolle artiest. De eerste concrete samenwerking is die tussen talent Mael en rapper Jonna Fraser. Samen gaan zij de studio in en werken aan een track die begin januari digitaal wordt uitgebracht.

Platenbaas Kees de Koning laat weten: 'Rabobank laat hiermee zien dat zij willen investeren in talent en dat vind ik krachtig. Ook artiesten zijn zelfstandige ondernemers die een weg hebben afgelegd om te komen waar ze nu zijn. En gaandeweg vallen, opstaan en moeilijke keuzes maken hoort daarbij. We vinden het mooi dat we via het Passi-platform kennis en ervaringen kunnen delen en jongeren hiermee kunnen inspireren werk van hun passie te maken.'

Catelijn Schönfeld, lead marketeer Jonge Klanten van de Rabobank, zegt: 'We zijn enorm blij met Top Notch als partner, want zij bereiken met hun artiesten als geen ander de jongeren tussen 12 en 17 jaar. We hopen dat we daarmee een basis kunnen vormen voor een gezond financieel leven. We roepen jongeren op voor zichzelf in actie te komen en zelf inkomen te gaan verdienen. Op die manier zijn ze niet alleen nu, maar ook in de toekomst financieel zelfredzaam.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content