Voicebooking.com lanceert online sound designbureau
- Content
- 14 dec 2017 @ 15:53
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - WebwinkelContent
- 14 dec 2017 @ 15:53
- Redactie Contentmarketing
Voicebooking.com, webshop voor voice-overs, breidt de dienstverlening uit met online sounddesign. Het wil hiermee inspelen op de snel groeiende en volwassen wordende videoproductiemarkt.
Jente Kater, voormalig radio dj en ceo van Voicebooking, laat weten: 'Producenten en hun opdrachtgevers stellen hogere eisen aan de kwaliteit van videocontent; aan het beeld én de audio, van de stemmen tot aan de effecten, de muziek, en de gehele mix. Tegelijkertijd zien we dat ook reclamebureaus steeds meer online videoproducties maken. Ze kiezen ervoor om deze goedkopere producties niet naar dezelfde state-of-the-art geluidsstudio te brengen als bijvoorbeeld een megaspot voor Heineken.'
Op de vraag of de markt hier rijp voor is: 'Een andere ontwikkeling die ons geïnspireerd heeft tot deze stap is dat videoproducenten en hun opdrachtgevers veeleisender zijn geworden. De markt is volwassen aan het worden. Er wordt ook veel meer online video geproduceerd.’
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing