Remko Wouters weg bij de Persgroep

Remko Wouters weg bij de Persgroep
  • Content
  • 1 feb 2018 @ 07:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersPersonalia

Sinds de overname van Synpact door de Persgroep in 2016, heeft Remko Wouters leiding gegeven aan dit onderdeel. Per vandaag verlaat Wouters de Persgroep en geeft hij het stokje door aan Gerard van den Broek, Maarten van Druten en Sven van Egmond.

'Een natuurlijk moment om te stoppen', zo laat Wouters weten. 'Na 22 jaar met hart en ziel het bedrijf te hebben opgebouwd tot een marktleidend bedrijf in de mkb-markt, voelt het goed om me weer op andere dingen te gaan richten. De Ondernemer is in goede handen van het management, en maakt binnen de Persgroep een sterke ontwikkeling door.'

Wouters begon Synpact ooit in 1996, tijdens zijn studie op een zolderkamer in Haarlem. Het begon met een event voor ondernemers en groeide tot uit tot het grootste ondernemersevent van Nederland: de Week van de Ondernemer, met jaarlijks 10.000 bezoekers. Als onderdeel van de Persgroep ontwikkelt De Ondernemer zich nu verder tot een breed ondernemersplatform. Doel van De Ondernemer is om ondernemerschap te stimuleren door te informeren en inspireren, in print, online en tijdens events. Persgroep-ceo Erik Roddenhof wenst Wouters 'veel succes'. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken