MPG aan de slag voor ANWB
- Content
- 13 feb 2018 @ 09:29
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 13 feb 2018 @ 09:29
- Redactie Contentmarketing
ANWB heeft contentmarketingbureau MPG als partner gekozen voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen.
De restyling is zichtbaar vanaf het februarinummer van het magazine.
Manager content Walter van Maren laat weten: 'ANWB heeft in 2017 haar printportfolio vernieuwd. Vanuit een nieuw gekozen positionering van Kampioen als imagobouwer voor de printuitgaven van ANWB zijn we op zoek gegaan naar een partner om ons te ondersteunen bij een nieuwe crossmediale aanpak en een nieuwe vormgeving. Dat is MPG geworden.'
Dolly van den Akker, business directeur MPG: 'Wij werken graag voor grote A-merken met een interessante communicatievraag. Opdrachten waarin gevestigde submerken, zoals de Kampioen, meerwaarde moeten creëren voor het moedermerk, zijn dan ook vraagstukken waar we graag mee aan de slag gaan. Kampioen is een sterk en authentiek oer-Nederlands merk dat wij nu, samen met het ANWB-team, eigentijds crossmediaal gaan doorvertalen.'
Henk Peters, manager crossmedia ANWB: 'De Kampioen biedt 4,4 miljoen ANBW-leden inspiratie om iedere dag, in heel Europa, zorgeloos en geïnspireerd op weg te gaan. In een productieve samenwerking heeft MPG ons geholpen de vernieuwing van de Kampioen scherp te krijgen. De vernieuwde Kampioen past goed bij het merk en de visie van de ANBW om dichtbij de leden, midden in de samenleving te staan.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- contentmarketing
- kampioen
- content
- dolly van den akker
- mpg
- walter van maren
- de kampioen
- anwb
- henk peters
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing