MPG ontwikkelt voor NS contentmarketing-strategie

MPG ontwikkelt voor NS contentmarketing-strategie
  • Content
  • 1 feb 2018 @ 10:37
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • MediastrategieCrossmediaContent

MPG neemt de redactie en productie van het magazine SPOOR op zich met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites. Daarnaast zal het samen met NS een 360 graden content-marketingstrategie ontwikkelen om de synergie tussen de verschillende NS-kanalen te optimaliseren.

De opdracht is voor drie jaar gegund, met tweemaal een optie voor een jaar verlenging. Karin ter Hofte, communicatiemanager NS Klantmediateam: ‘SPOOR is al jaren succesvol. Met meer synergie tussen het magazine en het digitale #nsfavourites willen we dat succes verder uitbouwen. De ruime ervaring van MPG. met massacommunicatie en crossmediale activatie zal NS helpen haar klanten de komende jaren nóg meer te inspireren, activeren en aan zich te binden.’

Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: ‘Wij werken reeds voor vele A-merken. NS is een Nederlands merk dat elke dag duizenden Nederlanders een snelle, veilige en makkelijke reis aan wil bieden. De communicatie naar en met die reizigers verloopt crossmediaal. Wij willen deze crossmediale vertaalslag graag samen met NS versnellen.’           


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken