Mediaxplain wint pitch Baderie

Mediaxplain wint pitch Baderie
  • Content
  • 29 mrt 2018 @ 16:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Customer JourneyStrategie

Marketing- en mediabureau Mediaxplain gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain Baderie te overtuigen met een doelgerichte en volledig geïntegreerde mediastrategie voor het aankomende jaar.

Mediaxplain gaat zich inzetten voor het vergroten van de brand awareness en werkt daarnaast aan de perceptie van het merk. ‘We hebben alle touch points binnen de customer journey in kaart gebracht’, aldus Rolf van Houten, Digital Development Director bij Mediaxplain. ‘Op basis hiervan is een volledig geïntegreerde mediastrategie gecreëerd, waarbij we zowel off- en online media, als social advertising gaan inzetten. Centraal staat de gedachte om in elke fase binnen het beslissingsproces relevant aanwezig te zijn. Vanaf de allereerste oriëntatie, naar inspiratie tot de uiteindelijke aankoop.’

Tessa Post, Marketing Communicatie Manager bij Baderie, voegt toe: ‘Binnen Mediaxplain ervaar ik een goede balans tussen enerzijds de diversiteit aan expertises van een groot mediabureau, en anderzijds een persoonlijke en proactieve benadering. Ik kijk uit naar een langdurige partnership!’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken