Mediaxplain wint pitch Baderie
- Content
- 29 mrt 2018 @ 16:07
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Customer JourneyStrategie
- 29 mrt 2018 @ 16:07
- Redactie Online
Marketing- en mediabureau Mediaxplain gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain Baderie te overtuigen met een doelgerichte en volledig geïntegreerde mediastrategie voor het aankomende jaar.
Mediaxplain gaat zich inzetten voor het vergroten van de brand awareness en werkt daarnaast aan de perceptie van het merk. ‘We hebben alle touch points binnen de customer journey in kaart gebracht’, aldus Rolf van Houten, Digital Development Director bij Mediaxplain. ‘Op basis hiervan is een volledig geïntegreerde mediastrategie gecreëerd, waarbij we zowel off- en online media, als social advertising gaan inzetten. Centraal staat de gedachte om in elke fase binnen het beslissingsproces relevant aanwezig te zijn. Vanaf de allereerste oriëntatie, naar inspiratie tot de uiteindelijke aankoop.’
Tessa Post, Marketing Communicatie Manager bij Baderie, voegt toe: ‘Binnen Mediaxplain ervaar ik een goede balans tussen enerzijds de diversiteit aan expertises van een groot mediabureau, en anderzijds een persoonlijke en proactieve benadering. Ik kijk uit naar een langdurige partnership!’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing