Storytelling met Booking.com
- Content
- 21 mrt 2018 @ 14:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 21 mrt 2018 @ 14:47
- Lucas Boon
Booking.com liet met social media-wedstrijd #BookingHero accomodatiepartners een bijzonder verhaal vertellen. De winnaar is zojuist bekend gemaakt.
De boekingswebsite kreeg via social media duizenden verhalen binnen en selecteerde daaruit de drie meest bijzondere voorbeelden van professionals uit de reissector. Samen met creative studio Cloudfactory uit Amsterdam zijn deze verhalen vastgelegd.
De hoofdprijs -€25.000, voor Karen, eigenaar van een B&B- ging naar de maker van een verhaal over een zoektocht naar de familiegeschiedenis in Schotland. Bekijk de inzending hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
- Branded Content Event 2024: AI en virtuele influencers ‘gaan...
Laatste Nieuws
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing