Fatboy en IMA lanceren campagne tegen burn-out
- Content
- 30 apr 2018 @ 09:11
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Social mediaContent
- 30 apr 2018 @ 09:11
- Redactie Contentmarketing
Lifestylemerk Fatboy lanceert vandaag in samenwerking met influencer marketingbureau IMA de campagne #GetFat. Het concept richt zich op het creëren van bewustwording rondom millennial stress en burn-outs.
In de campagne gaan verschillende content creators uit Europa in op een positieve online beweging om meer rust te pakken en te ontspannen. Om de burn-out te laten stoppen wil Fatboy mensen weer laten voelen wat ontspannen is en doet dat aan de hand van een Lamzac luchtbedden collectie. In samenwerking met IMA wil het merk een optimistische online beweging creëren waarin influencers centraal staan.
Leontine van der Kaaden, marketing manager van Fatboy, laat weten: 'Deze campagne belichaamt alles waar Fatboy voor staat: positieve energie en het helpen van mensen om uit hun dagelijkse routine te komen. We willen een online beweging creëren die millennials inspireert om social media vanuit een ander perspectief te benaderen. #GetFat draait volledig om quality time, chillen en daar ook trots op zijn.'
Emilie Tabor, mede-oprichter en cmo van IMA, zegt: 'Ik hoop dat deze beweging een oprechte en blijvende verandering in het social medialandschap kan veroorzaken. Het is zeker mogelijk om social platformen op een gezonde manier te gebruiken en deze campagne onderstreept dat.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing