Fatboy en IMA lanceren campagne tegen burn-out

Fatboy en IMA lanceren campagne tegen burn-out
  • Content
  • 30 apr 2018 @ 09:11
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaContent

Lifestylemerk Fatboy lanceert vandaag in samenwerking met influencer marketingbureau IMA de campagne #GetFat. Het concept richt zich op het creëren van bewustwording rondom millennial stress en burn-outs.

In de campagne gaan verschillende content creators uit Europa in op een positieve online beweging om meer rust te pakken en te ontspannen. Om de burn-out te laten stoppen wil Fatboy mensen weer laten voelen wat ontspannen is en doet dat aan de hand van een Lamzac luchtbedden collectie. In samenwerking met IMA wil het merk een optimistische online beweging creëren waarin influencers centraal staan.

Leontine van der Kaaden, marketing manager van Fatboy, laat weten: 'Deze campagne belichaamt alles waar Fatboy voor staat: positieve energie en het helpen van mensen om uit hun dagelijkse routine te komen. We willen een online beweging creëren die millennials inspireert om social media vanuit een ander perspectief te benaderen. #GetFat draait volledig om quality time, chillen en daar ook trots op zijn.'

Emilie Tabor, mede-oprichter en cmo van IMA, zegt: 'Ik hoop dat deze beweging een oprechte en blijvende verandering in het social medialandschap kan veroorzaken. Het is zeker mogelijk om social platformen op een gezonde manier te gebruiken en deze campagne onderstreept dat.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken