SocialBrands lanceert Influencers Platform

SocialBrands lanceert Influencers Platform
  • Content
  • 16 apr 2018 @ 12:40
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentDigitaalSocial media

Social media marketing tool Social Brands zet een volgende stap in het toegankelijk maken van online marketing campagnes.

Het Influencers Platform van Social Brands verbindt influencers met merken op een naar eigen zeggen transparante manier. Marketeers, influencers en influencerbureaus komen via het platform met elkaar in contact en kunnen relevante cijfers zoals bereik en engagement direct inzien.

Influencers zoals bloggers, vloggers en instagrammers kunnen zich kosteloos aanmelden voor het platform. Op het moment van schrijven zijn er enkele honderden influencers in het platform aangemeld, verschillend van nano- en micro-influencers tot bekende influencers met een groot publiek.

Patrick Cuhfus, mede-eigenaar van Social Brands, laat weten: 'We zien dat veel merken graag met influencers werken. Marketeers lopen echter vaak tegen de meetbaarheid van een campagne aan. Op dit moment meten zij de effectiviteit vaak achteraf, waarna ze de cijfers gebruiken om een volgende campagne nog effectiever te maken. Met ons platform maken we de cijfers real-time beschikbaar voor het merk. Hierdoor kan de adverteerder de campagneresultaten op ieder moment inzien, zonder dat de influencer daar iets voor hoeft te doen.'

Bekijk voor meer informatie de website.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken