Libelle kleedt Nederlandse stellen uit

Libelle kleedt Nederlandse stellen uit
  • Content
  • 25 jun 2018 @ 14:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersVideoContent

Liefst 41% van de Nederlandse stellen vindt dat ze te weinig aan elkaar besteedt, blijkt uit onderzoek van Libelle. Samen met contentmarketingbureau LifeHunters daagt het vrouwenblad mensen uit om 'écht aandacht aan elkaar te besteden'.

Uit onderzoek van Libelle blijkt dat 41% van de ondervraagden aangeeft niet tevreden te zijn met de hoeveelheid die zij en haar partner aan elkaar besteden. 35% geeft aan vaker de tijd te willen nemen voor een goed gesprek. Een kwart van de respondenten geeft aan langer dan een half jaar geleden sex te hebben gehad of kan het zich niet meer herinneren. En meer dan een kwart (27%) kan zich niet herinneren wanneer haar partner voor het laatst heeft afgevraagd wat haar überhaubt bezighoudt.

Kortom, tijd voor actie. Libelle wil ontdekken wat het effect is als je bewust tijd voor elkaar neemt en vroeg vier stellen om elkaar uit te kleden voor de camera.

Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, laat weten: 'Met dit experiment dagen we mensen uit iets met elkaar te doen wat ze al heel lang niet meer hebben gedaan en wat ooit zo spannend was.'

Bekijk de video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken