Libelle kleedt Nederlandse stellen uit
- Content
- 25 jun 2018 @ 14:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersVideoContent
- 25 jun 2018 @ 14:28
- Lucas Boon
Liefst 41% van de Nederlandse stellen vindt dat ze te weinig aan elkaar besteedt, blijkt uit onderzoek van Libelle. Samen met contentmarketingbureau LifeHunters daagt het vrouwenblad mensen uit om 'écht aandacht aan elkaar te besteden'.
Uit onderzoek van Libelle blijkt dat 41% van de ondervraagden aangeeft niet tevreden te zijn met de hoeveelheid die zij en haar partner aan elkaar besteden. 35% geeft aan vaker de tijd te willen nemen voor een goed gesprek. Een kwart van de respondenten geeft aan langer dan een half jaar geleden sex te hebben gehad of kan het zich niet meer herinneren. En meer dan een kwart (27%) kan zich niet herinneren wanneer haar partner voor het laatst heeft afgevraagd wat haar überhaubt bezighoudt.
Kortom, tijd voor actie. Libelle wil ontdekken wat het effect is als je bewust tijd voor elkaar neemt en vroeg vier stellen om elkaar uit te kleden voor de camera.
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, laat weten: 'Met dit experiment dagen we mensen uit iets met elkaar te doen wat ze al heel lang niet meer hebben gedaan en wat ooit zo spannend was.'
Bekijk de video hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing