Xite en Bacardi lanceren zomercampagne
- Content
- 25 jun 2018 @ 13:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContentCampagnes
- 25 jun 2018 @ 13:44
- Lucas Boon
Muziekzender Xite en Bacardi lanceren vandaag de campagne Share What Moves You, waarbij jong talent de kans krijgt om via social media ambities te delen en zodoende anderen te inspireren.
De samenwerking, gekoppeld aan het festivalseizoen, wordt afgetrapt door danseres Lotte Schouten en dj Rob Black die in korte video's op Facebook en Instagram laten zien wat hen beweegt. Jongeren krijgen vervolgens drie weken lang de kans om door middel van een foto of video met #ShareWhatMovesYou genoemde partijen te overtuigen van hun passie.
Manon Fennis, marketing director van Xite, benadrukt de laagdrempeligheid van de campagne: 'Om de drempel zo laag mogelijk te houden hebben wij ervoor gekozen om de deelnemers de vrijheid te geven om zelf het kanaal te kiezen wat ze hiervoor willen gebruiken. Dat kan dus een video op Facebook zijn maar ook bijvoorbeeld een foto op Instagram.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing