Justlease en Voetbal International haken in op transferperiode

Justlease en Voetbal International haken in op transferperiode
  • Content
  • 8 aug 2018 @ 12:59
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMakers

Justlease en Voetbal International haken met een nieuwe campagne in op de zojuist gestarte transferperiode in voetballand. Doel is om zoveel mogelijk consumenten te inspireren zelf een transfer te maken. Niet naar een nieuwe club, maar naar een nieuwe auto.

'Voor mensen die toe zijn aan een nieuwe auto kan private lease uitkomst bieden', zo stelt Justlease. 'Toch denken nog veel mensen dat private lease voor hen niet geschikt is of dat je er jaren aan vastzit.' Reden voor Justlease om die misverstanden tijdens de huidige transferweken uit de wereld te helpen. Gedurende de transfermaand augustus komen in Voetbal International diverse personen aan het woord die onlangs de transfer hebben gemaakt naar Justlease. 'Herkenbare mensen, met herkenbare redenen waarom zij onlangs de transfer hebben gemaakt.'

Bas Bosman, brand & campaign owner bij Justlease, laat weten: 'Aan voetbaltransfers liggen diverse redenen ten grondslag. Natuurlijk is financiële vooruitgang belangrijk. Maar er zijn tal van andere redenen om een transfer te maken. Zo is het ook met de overstap naar private lease.'

Marco Schumacher, partnership manager bij Voetbal International, voegt daaraan toe: 'Voor onze doelgroep is private lease in veel gevallen een uitkomst. Het is mooi dat een merk als Justlease ons weet te vinden en de transferperiode aangrijpt om dat nog eens helder uit te leggen.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken