Randstad laat kandidaten verder kijken dan huidige werkveld

Randstad laat kandidaten verder kijken dan huidige werkveld
  • Content
  • 10 aug 2018 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ArbeidsmarktHRContentCampagnes

Met de online campagne Randstad Hijack daagt het uitzendbureau kandidaten uit om een carrièreswitch te overwegen. 'Voor je het weet word je gehijackt en zit je in een helikopter onderweg naar een nieuwe ervaring.' Verantwoordelijk bureau is Yune.

De campagne moet kandidaten inspireren verder te kijken dan hun huidige werkveld. Ranstad wil met de campagne aantonen dat het onderzoeken van iemands eigenschappen, kwaliteiten en ervaring kunnen leiden tot een interessante wending van zijn of haar carrière. De online campagne is vorige week van start gegaan en bestaat uit vijf afleveringen.

In de afleveringen verrast presentatrice Lonneke kandidaten op het kantoor van Randstad om hen vervolgens mee te nemen in een helikopter naar twee banen buiten hun huidige werkveld. Zo gaat in de eerste aflevering barista Don aan de slag als gastheer bij een kookworkshop en als gids op een Amsterdamse rondvaartboot. In de tweede aflevering draait dierenverzorgster Mira mee bij de dierenambulance en gaat ze aan de slag bij een dierenopvang. Dat laatste blijkt een match; ze krijgt een baan aangeboden.

 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken