Soundz en Ziggo Dome gaan partnership aan
- Content
- 7 dec 2018 @ 10:35
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EntertainmentBranded contentContent
- 7 dec 2018 @ 10:35
- Lucas Boon
Muziekmagazine Soundz en concertzaal Ziggo Dome maken bekend te gaan samenwerken. Het partnership zal bestaan uit het inzetten van elkaars platformen voor concertnieuws en andere commerciële activiteiten.
Zo gaat Soundz achtergrondinformatie van artiesten op de platformen van Ziggo Dome verzorgen, zoals de social media kanalen en de narrowcasting schermen. Daarnaast zal Soundz aandacht besteden aan artiesten die in de Ziggo Dome staan.
Eddy Guyt (op de foto rechts), uitgever van Soundz Magazine, laat weten: 'Dit is voor ons de perfecte match om ons te kunnen verbinden aan de poptempel Ziggo Dome, waar ons publiek regelmatig te vinden is.'
Danny Damman (links), directeur commerciële zaken bij Ziggo Dome, voegt daaraan toe: 'Niet alleen voor de Ziggo maar ook voor onze huurders is dit een mooie deal. Door de samenwerking hopen we de marketingactiviteiten rondom evenementen van onze huurders optimaal te kunnen ondersteunen.'
Jean-Paul Heck, hoofdredacteur van Soundz, zegt op zijn beurt content te zijn met de samenwerking: 'Supersterren als Mark Knopfler, Paul McCartney en Roger Waters zijn groot fan van de Ziggo Dome en noemen het een van de beste veneus ter wereld. Deze samenwerking is voor Soundz dan ook erg eervol.'
Over
Ziggo Dome is een concertlocatie in Amsterdam met een capaciteit van 17.000 bezoekers. Per jaar worden er gemiddeld 100 evenementen gehuisvest voor ruim 1 miljoen bezoekers.
Soundz omschrijft zichzelf als het magazine 'voor de échte muziekliefhebber'. De nadruk van de redactie ligt op grote artiesten van weleer, maar ook hedendaagse popmuziek komt aan bod in het magazine.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing