Storyboard lanceert productiehuis
- Content
- 5 feb 2019 @ 10:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 5 feb 2019 @ 10:43
- Lucas Boon
Mediabureau Storyboard lanceert Storyboard Studios, een productiehuis dat zich specialiseert in digitale video door opdrachtgevers te verbinden met een netwerk van opkomende regisseurs.
Storyboard ontwikkelt sinds 2014 content voor merken als Jack Daniel's, Tele2 en Rimmel London. Het zojuist gelanceerde productiehuis moet de ruimte krijgen om zelfstandig opdrachten uit te voeren en te focussen op de ontwikkeling van digitale content. Men kan bij Studios terecht voor digitale content producties bestaande uit scripting, pre-productie, shooting en post-productie. Ook vormt Storyboard Studios een platform dat regie-talent koppelt aan opdrachtgevers.
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'De vraag naar digitale (video-)content groeit nog steeds enorm. Waar wij voorheen voornamelijk digitale video produceerden vanuit een strategisch- of mediavraagstuk, openen we met Storyboard Studios nu onze productiedeuren naar de markt.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing