PostNL kiest voor Captains
- Content
- 7 mrt 2019 @ 12:45
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentPitchesSocial media
- 7 mrt 2019 @ 12:45
- Lucas Boon
Creatief bureau Captains gaat aan de slag met het Facebook-account van PostNL, dat moet worden omgevormd van service kanaal naar branding kanaal. Eerste wapenfeit is een inhaker na de voetbalwedstrijd Real Madrid-Ajax van afgelopen dinsdagavond.
Op de Facebook-pagina van PostNL zijn sinds deze week berichten te bewonderen van de hand van Captains. Deze inhaker, die direct na de heroïsche overwinning van Ajax op Real Madrid online verscheen, werd 2,6 duizend keer geliked en ruim 510 keer gedeeld.
Jop Goslinga, co-founder van Captains, laat weten: 'Toen we hoorden dat we de pitch hadden gewonnen, hingen we in de lampen. De opdracht van PostNL illustreert ook mooi de spanwijdte van ons bureau: van maandenlang werken aan een hero film tot het in één dag bedenken en maken van een inhaker. Men kent ons vaak van het eerste, maar voor PostNL richten we ons in eerste instantie toch vooral op dat laatste.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing