Thuisbezorgd.nl: Koningsdag grootste salesmoment van het jaar

Thuisbezorgd.nl: Koningsdag grootste salesmoment van het jaar
  • Content
  • 26 apr 2019 @ 10:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingCampagnesE-commerceContent

Thuisbezorgd.nl geeft antwoord op de welbekende vraag: wat eten we vandaag? De derde video uit de gelijknamige influencer-serie met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol is zojuist online verschenen.

De campagne, ontwikkeld door Storyboard, bestaat uit drie video's die herkenbare 'diner-dilemma's' tot leven moet brengen. Voor Thuisbezorgd.nl is komend Koningsdag-weekend naar eigen zeggen het grootste salesmoment van het jaar. De online influencer-serie, met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol, is een verlengstuk op de gelijknamige tvc-campagne.

Thomas van den Hof, senior brand manager bij Thuisbezorgd.nl, laat weten: 'Het is steeds lastiger om onze doelgroep middels traditionele media te bereiken. Vandaar dat onze nieuwe campagne vroeg om een passende influencer-serie, die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner gevonden die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag: wat eten we vandaag?'

Bekijk de video met Ferry Doedens hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken