Born05 aan de slag voor Floriade Expo 2022
- Content
- 3 jun 2019 @ 14:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieContent
- 3 jun 2019 @ 14:49
- Lucas Boon
Floriade Expo 2022 in Almere, ook bekend als 'de groene stad van de toekomst', kiest voor digitaal bureau Born05. De partijen gaan een langdurige samenwerking van drie jaar aan op het gebied van contentstrategie en communicatie.
Vanaf het voorjaar van 2022 is Almere het podium van de Floriade Expo 2022. Zes maanden lang staat het Floriadeterrein (60 hectare groot) dan in het teken van 'de groene stad van de toekomst'. Naast Born05 zijn ook de bureaus North en Triple aangesloten, zij gaan samen als team voor Floriade aan de slag. Het pitchproces is eind vorig jaar ingezet.
Jacqueline Stokman, manager marketing & communicatie bij Floriade Expo 22, laat weten: 'De hybrid journey-methodiek die Born05 voor ons heeft uitgeschreven, met inzichten, strategie en passende creatieve content, is precies wat we zochten. We zijn inmiddels al aan de slag met elkaar en kijken ernaar uit om een fantastische editie van de Floriade Expo 2022 neer te zetten.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing