Haaglanden Medisch Centrum geeft ongefilterde kijk op zorgwerkvloer
- Content
- 25 jun 2019 @ 11:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RecruitmentCampagnesContentVideo
- 25 jun 2019 @ 11:27
- Lucas Boon
Het Haaglanden Medisch Centrum lanceert een nieuwe wervingscampagne. In de videoserie 'HMC The Real World' delen medewerkers hun ervaringen op de werkvloer. Doel is om nieuwe collega's te rekruteren.
Met een schaarste aan gespecialiseerd zorgpersoneel is het een hele kunst om aan nieuwe mensen te komen, stelt het HMC. Het ziekenhuis kiest daarom niet voor een 'strakke recruitmentvideo', maar voor een tiendelige videoserie waarin de kijker kennis maakt met vijf werknemers van verschillende afdelingen die hun ongezouten mening geven over hun werkgever.
De medewerkers worden de rest van het jaar gevolgd, tijdens hun werk en daarbuiten. Tot het einde van 2019 deelt het HMC hun ervaringen op de eigen website en via social media.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing