Ride omschrijft 365 kleine geluksmomenten in boek

Ride omschrijft 365 kleine geluksmomenten in boek
  • Content
  • 7 jun 2019 @ 10:27
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCreatie

Reclamebureau Ride uit Amsterdam lanceert samen met 50 co-auteurs een boek genaamd Smile, waarin '365 kleine geluksmomenten' zijn gebundeld.

In het boek komt de zogenoemde SMILE-methode naar voren, wat staat voor de vijf domeinen: surprising, meaningful, inspiring, lovely en entertaining. Kortgezegd moet het boek een glimlach op het gezicht van de consument toveren.

Het boek werd vorige week (29 mei) gelanceerd. Ride spreekt van een typische boeklancering, maar dan wel met een vette knipoog. 'Zo speelde er een strijkkwartetje, werd er aardig wat rode wijn gedronken en droegen enkele co-auteurs hun SMILE-momentje voor.’

Geïnteresseerden in het boek kunnen een mailtje sturen naar sander@ride.amsterdam.

Bekijk de aftermovie hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken