The Macallan lanceert podcast-serie

The Macallan lanceert podcast-serie
  • Content
  • 29 jul 2019 @ 11:28
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentMakers

Whiskeymerk The Macallan heeft in samenwerking met zakenblad Quote een podcast-serie genaamd Make The Call gelanceerd. Doel is om jonge ondernemers te inspireren om risico's te durven nemen bij het nastreven van hun visie.

In de serie interviewt Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck succesvolle jonge ondernemers over beslissingen die hun leven of bedrijf hebben beïnvloed. De eerste aflevering zag in juni het daglicht. Inmiddels zijn Oscar Bieleveld (Moongro), Aart van Veller (Vandebron), Manus Aa (Spielwork) en Emilie Tabor en Maddie Raedts (Influencer Marketing Agency) bij Schimmelpenninck aangeschoven.

Voor The Macallan, onderdeel van Maxxium, is de podcast-serie onderdeel van een bredere marketingcampagne. Het merk wil zich hiermee neerzetten als 'de ultieme premium sterke drank' en zodoende een nieuwe generatie consumenten aantrekken.

Beeld door Oof Verschuren.

Beluister aflevering 4 met de dames van IMA hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken