The Macallan lanceert podcast-serie
- Content
- 29 jul 2019 @ 11:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentMakers
- 29 jul 2019 @ 11:28
- Lucas Boon
Whiskeymerk The Macallan heeft in samenwerking met zakenblad Quote een podcast-serie genaamd Make The Call gelanceerd. Doel is om jonge ondernemers te inspireren om risico's te durven nemen bij het nastreven van hun visie.
In de serie interviewt Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck succesvolle jonge ondernemers over beslissingen die hun leven of bedrijf hebben beïnvloed. De eerste aflevering zag in juni het daglicht. Inmiddels zijn Oscar Bieleveld (Moongro), Aart van Veller (Vandebron), Manus Aa (Spielwork) en Emilie Tabor en Maddie Raedts (Influencer Marketing Agency) bij Schimmelpenninck aangeschoven.
Voor The Macallan, onderdeel van Maxxium, is de podcast-serie onderdeel van een bredere marketingcampagne. Het merk wil zich hiermee neerzetten als 'de ultieme premium sterke drank' en zodoende een nieuwe generatie consumenten aantrekken.
Beeld door Oof Verschuren.
Beluister aflevering 4 met de dames van IMA hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing