Helden, Droomparken en TUI lanceren sportgekke droomzomer

Helden, Droomparken en TUI lanceren sportgekke droomzomer
  • Content
  • 24 feb 2021 @ 19:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Het EK voetbal, de Olympische Spelen, Tour de France, Wimbledon, de Grand Prix op Zandvoort: de komende zomer zit bomvol sport. Van 11 juni tot en met 6 september lanceren de drie genoemde organisaties in dat licht de zogenoemde droomzomer.

Bekende (ex)-topsporters zullen optreden als ‘parkdirecteur’, clinics verzorgen, de sport analyseren en bijzondere verhalen vertellen.

Enkele parkdirecteuren hebben hun komst al bevestigd: oud-wielrenner Michael Boogerd, oud-wielrenster Leontien van Moorsel, volleybalster Manon Flier, oud-schaatser Erben Wennemars en cabaretier-programmamaker Peter Heerschop. Doordat zij met hun gezin op het park aanwezig zijn, kunnen gasten gewoon een praatje met hen maken. Bovendien kunnen ze aansluiten bij de fietsclinics van Michael en Leontien, meedoen aan het volleybaltoernooi van Manon en aanwezig zijn bij een inspiratiesessie van Peter. Alle parkdirecteuren worden in de Droomparken-app en via de kanalen van De Droomzomer bekendgemaakt.

Deze droom ontstond in coronatijd. Barbara Barend (directeur Helden): ‘Ik droomde van een vakantieplek waar sporten en sport kijken centraal staat. Die droom is nu werkelijkheid geworden en daar ben ik echt onwijs trots op.’

Arjan Kers (general manager TUI Nederland): ‘Met de Droomzomer arrangementen kan TUI komende zomer veel mensen laten genieten van een sportieve vakantie in Nederland.’

Andries Bruil (directeur Droomparken): ‘Wij zijn er ongelofelijk trots op om als EuroParcs Group partner te zijn bij de totstandkoming van dit geweldige programma.’

Op Droompark ‘De Zanding’ in Otterlo kunnen klanten van 11 juni tot en met 6 september sport beleven in weekenden of midweken.

Binnen een arrangement zijn er talloze belevenissen voor jong en oud. Volgens de initiatiefnemers worden alle benodigde en vereiste coronamaatregelen getroffen. Bruil: ‘Je kunt samen sport kijken, meedoen aan sportactiviteiten, je laten inspireren door boeiende verhalen van sporters en sportfanaten, of juist lekker ontspannen en genieten met massages of schoonheidsbehandelingen. Het aanbod is heel divers. Er kunnen wedstrijden gevolgd worden via grote schermen op gezellige en coronaproof terrassen met live voor- en nabeschouwingen en artiesten. Er zijn iedere dag gratis sportlessen, van boksen tot (sup)yoga. Er komen ijsbaden met ademhalingssessies. In de Healing Garden kun je relaxen met bijzondere massages. Voor kinderen zijn er speurtochten, toernooitjes, een sportbingo en marshmallow-avonden bij het kampvuur. Ook worden er regelmatig clinics gegeven door Feyenoord Soccer Schools. En dat allemaal gecombineerd met een verblijf in een premium bungalow of cottage midden op de Veluwe.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken