Makro lanceert digitaal magazine Groots
- Content
- 7 mei 2021 @ 11:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentFood
- 7 mei 2021 @ 11:00
- Lucas Boon
Makro lanceert een nieuw digitaal magazine genaamd Groots, waarmee de groothandelsketen op 'culinair en gastronomisch Nederland' mikt. Het betreft het vervolg op het eerdere printmagazine Gastvrij.
Het concept en de productie van Groots komt van de hand van contentbureau Totalspiel. In ieder nummer (4 keer per jaar) staat een topchef en zijn favoriete gerecht centraal. In de eerste editie is dat sterrenchef Soenil Bahadoer van de Lindehof. Met het magazine wil Makro de lezer 'door de ogen van de chef' laten kijken.
Video
Groots is het vervolg op het voormalig printmagazine Gastvrij van Makro. Het nieuwe magazine is volledig digitaal. 'We willen de Nederlandse horeca inspireren, maar wel met een andere insteek dan men gewend is. Meer van deze tijd, waarbij je met video's écht wordt meegenomen in het verhaal', legt Markus Pieters, head of horeca bij Makro, uit.
Het eerste nummer verscheen afgelopen april. In de tweede editie (juni) staat chef Roy Eijkelkamp van De Bokkedoorns centraal.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing