Makro lanceert digitaal magazine Groots

Makro lanceert digitaal magazine Groots
  • Content
  • 7 mei 2021 @ 11:00
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentFood

Makro lanceert een nieuw digitaal magazine genaamd Groots, waarmee de groothandelsketen op 'culinair en gastronomisch Nederland' mikt. Het betreft het vervolg op het eerdere printmagazine Gastvrij.

Het concept en de productie van Groots komt van de hand van contentbureau Totalspiel. In ieder nummer (4 keer per jaar) staat een topchef en zijn favoriete gerecht centraal. In de eerste editie is dat sterrenchef Soenil Bahadoer van de Lindehof. Met het magazine wil Makro de lezer 'door de ogen van de chef' laten kijken.

Video

Groots is het vervolg op het voormalig printmagazine Gastvrij van Makro. Het nieuwe magazine is volledig digitaal. 'We willen de Nederlandse horeca inspireren, maar wel met een andere insteek dan men gewend is. Meer van deze tijd, waarbij je met video's écht wordt meegenomen in het verhaal', legt Markus Pieters, head of horeca bij Makro, uit.

Het eerste nummer verscheen afgelopen april. In de tweede editie (juni) staat chef Roy Eijkelkamp van De Bokkedoorns centraal.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken