Makers Avenue verbindt influencertalent met merken

Makers Avenue verbindt influencertalent met merken
  • Content
  • 20 jul 2021 @ 10:17
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • VloggenContent

Makers Avenue is een nieuw platform waar jongere content creators zich kunnen profileren via eigentijdse merken. Andere gevestigde en potentiële talenten kunnen zich ook aansluiten bij de agency.

Talenten die al samenwerken op dit platform zijn onder andere Gaby Blaaser, Jada Borsato, Donny Roelvink, Janice Blok en Marc Lucas. De campagnes variëren van kleine samenwerkingen op Instagram tot volledige campagnes verspreid over YouTube, social media en digitale billboards. Het team is betrokken bij elke stap van het proces. Makers Avenue begeleidt een nieuwe generatie van disruptive en media-savvy influencers in het creëren van impactvol en relevante content, met de visie: talent first. Campagnebeeld ontstaat normaal gesproken vanuit de branddirectie maar bij talent first bedenken de talenten zelf de campagnes en voeren ze ook uit.

Het team van Makers Avenue wordt versterkt door de expertise van managementbureau Namam van Nathan Moszkowicz. Hij vertelt over het nieuwe project: ‘Betrokken zijn bij een influencer marketing agency was voor ons een organische stap. Wij weten als geen ander wat de impact kan zijn van een goede online-strategie. Met waardevolle content zoeken wij de connectie op met het publiek en community van de talenten én de merken. Naast het opzetten van relevante online-campagnes begeleiden wij de talenten ook in de branding en strategie van hun carrière. Dit is natuurlijk iets wat sterk in ons DNA zit.’

Foto: Donny Roelvink (links) en Gaby Blaaser (rechts)

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken