Tempo-Team zet werkplezier centraal in de nieuwe YouTube serie

Tempo-Team zet werkplezier centraal in de nieuwe YouTube serie
  • Content
  • 26 aug 2021 @ 12:20
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In de videoreeks De Proeftijd gaan YouTubers Nesim en Qucee op zoek naar plezier op de werkvloer. In De Proeftijd battelen zij om een werkzoekende te helpen aan de baan waar het meeste werkplezier te halen valt

Eén werkzoekende draait op één dag proef bij twee verschillende werkgevers en kiest het bedrijf dat in zijn of haar ogen het meeste werkplezier geeft. Dé ultieme battle om die baan met werkplezier! In de komende vier weken volgt iedere week een nieuwe aflevering van De Proeftijd.Tempo-Team heeft als missie mensen helpen aan de baan met #Werkplezier.

Uit onderzoek blijkt dat de doelgroep vaak onzeker is over het maken van een nieuwe stap in werk en carrière. Er blijkt behoefte aan meer transparantie en een meer persoonlijkere aanpak. Daarom hebben we de campagnes ‘Baanradar’ en ‘Tour de Werkvloer’ in samenwerking met Roorda Reclamebureau ontwikkeld. Voor de socials hebben we samen met Motion Content Group als doorvertaling De Proeftijd ontwikkeld die deze week is live gegaan. De video’s zijn samen met Towel Media geproduceerd.

Met deze videoreeks laten ze zien wat werkplezier is bij de werkgevers en dat je via Tempo-Team gegarandeerd een baan vindt met werkplezier! De komende weken worden nog verschillende opdrachtgevers bezocht, o.a. PostNL, Bleckmann, Xenos en Sodexo. Maar waar is het werkplezier het grootst? Dat is de uitdaging die wordt aangegaan. De video’s worden gedurende acht weken gepromoot op de social media-kanalen van Tempo-Team: facebook, instagram, snapchat en youtube. De doelgroep van 18-24 jaar bevindt zich online en in bioscopen.  Voor de landelijke zichtbaarheid draait in alle bioscopen de commercial in samenwerking met Jean Mineur Media.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken