Crowdmedia maakt social campagne voor Keolis
- 29 sep 2021 @ 08:47
- Ryan Baij
Contentmarketingbureau Crowdmedia ontwikkelt een socialcampagne voor de OV-regio’s RRReis en Twents en voor Blauwnetlijn Zutphen-Oldenzaal op LinkedIn, Facebook en Instagram.
Het doel van de campagne van Vervoersmaatschappij Keolis is om hun nieuwe flexibel abonnement te promoten. De campagne bestaat uit een touch-, tell- en sellfase. In de touchfase staat een video centraal. In de tell- en sellfase worden snippets uit de video en nieuwe visuals ingezet om het abonnement onder de aandacht te brengen. Met posters in bussen en treinen wordt de doelgroep ook offline bereikt.
Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia): ‘Ook na corona blijven medewerkers vaak gedeeltelijk thuiswerken. Met de video die we hebben gemaakt spelen we hierop in. Mensen herkennen wat we laten zien. Door de voordelen van het openbaar vervoer te benoemen, willen we ervoor zorgen dat mensen, op de dagen dat ze wel naar kantoor gaan, de bus of trein pakken. Het nieuwe, flexibele abonnement is daar een ideale oplossing voor.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing