Crowdmedia maakt social campagne voor Keolis

Crowdmedia maakt social campagne voor Keolis
  • Content
  • 29 sep 2021 @ 08:47
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Contentmarketingbureau Crowdmedia ontwikkelt een socialcampagne voor de OV-regio’s RRReis en Twents en voor Blauwnetlijn Zutphen-Oldenzaal op LinkedIn, Facebook en Instagram.

Het doel van de campagne van Vervoersmaatschappij Keolis is om hun nieuwe flexibel abonnement te promoten. De campagne bestaat uit een touch-, tell- en sellfase. In de touchfase staat een video centraal. In de tell- en sellfase worden snippets uit de video en nieuwe visuals ingezet om het abonnement onder de aandacht te brengen. Met posters in bussen en treinen wordt de doelgroep ook offline bereikt.

Wouter Hameka (mede-eigenaar bij Crowdmedia): ‘Ook na corona blijven medewerkers vaak gedeeltelijk thuiswerken. Met de video die we hebben gemaakt spelen we hierop in. Mensen herkennen wat we laten zien. Door de voordelen van het openbaar vervoer te benoemen, willen we ervoor zorgen dat mensen, op de dagen dat ze wel naar kantoor gaan, de bus of trein pakken. Het nieuwe, flexibele abonnement is daar een ideale oplossing voor.’



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken