MPG Group gaat verder als MMMatter

MPG Group gaat verder als MMMatter
  • Content
  • 14 sep 2021 @ 10:42
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Content

Het netwerk van creatieve en strategische contentbureau’s MPG Group gaat verder onder de naam MMMatter. MMMatter staat voor Measure, Make, Matter waarbij vanuit grondige doelgroepkennis, met data als enabler, content voor merken wordt gecreëerd die waarde toevoegt.

Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG Concepts in New York, Socal Inc, The Social Club en het Belgische Gicom.

Dolly van den Akker, CEO MMMatter: ‘De wereld van vandaag is niet meer die van gisteren. Het is daardoor voor merken een steeds grotere uitdaging om toekomstbestendig te zijn. Om dat voor elkaar te krijgen, zullen zij de lat iedere dag hoger moeten leggen. Zowel qua bedrijfsresultaat als qua impact op de maatschappij. Dat verwachten consumenten ook van hen. Met MMMatter zijn wij ervan overtuigd dat strategische en creatieve content, met data als enabler, de sleutel is naar een succesvolle toekomst van merken. MMMatter is een fullservice netwerk van fullspecialist contentbureau’s. Onze buy & build strategie richt zich erop om elk facet van contentmarketing optimaal aan te kunnen bieden. Van data, strategie en insights tot contentcreatie en -distributie. Zo stappen wij zelf vol vertrouwen de toekomst in waarbij wij interne de lat ook steeds hoger blijven leggen.’

David Barens, CMO MMMatter: ‘Het echte verschil, en daardoor ook de echte impact op consumenten en de maatschappij, maken merken met creatieve content. Zowel strategie en concept als uitvoering en distributie zijn daar bepalend bij. Binnen MMMatter zoeken wij naar de uitdagingen van de consument die essentieel zijn voor de uitdagingen van merken. Sturend daarbij zijn cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech. Dat vatten we onder Measure. Op basis daarvan pakken wij fullservice of als fullspecialist creatie op: Make. Daarna start voor ons de Matterfase. Want het begint pas als het klaar is, dan volgt de impact op mens en maatschappij. Die evalueren en managen wij continu. Zo begeleiden wij onze klanten stapje voor stapje de toekomst binnen.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken