Nieuwe game om bekend te raken met het vak luchtverkeersleider
- 7 okt 2021 @ 10:14
- Ryan Baij
Digital Agency DTT heeft in opdracht van Luchtvaart Nederland (LVNL) een game ontwikkeld om jongeren bekend te maken met het vak van luchtverkeersleider.
In de game ‘LVNL Take Control of the Tower’ heeft de speler de controle over het luchtruim rondom Schiphol en beslist hij/zij wat de vertrek- en aanvliegroutes van vliegtuigen worden. De game is een simpele, toegankelijke manier om kennis te maken met het werk en spelenderwijs te ondervinden of het werk als luchtverkeersleider wellicht iets voor hem is. Ook kan de speler ondervinden of dat een andere (operationele) functie bij LVNL bij hem of haar zou passen. Zo is LVNL ook verantwoordelijk voor het vernieuwen en beheren van technische systemen, het verstrekken van luchtvaartinlichtingen en het verzorgen van opleidingen voor de luchtverkeersleiding.
Deelnemers van de game vormen een community, die elkaar motiveert en zorgt voor een gezonde dosis competitie. Je kunt namelijk vergelijken hoe de eigen prestaties zijn, ten opzichte van andere gamers. Spelers krijgen een plaats in rang, afhankelijk van hun speelniveau en prestaties.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing