Shoeby lanceert contentplatform voor subculturen

Shoeby lanceert contentplatform voor subculturen
  • Content
  • 25 nov 2021 @ 09:44
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Shoeby lanceert samen met N=Content ‘Dare to be you’, een content serie die mensen uitlicht die voor zichzelf een veilige plek hebben gecreëerd binnen een subcultuur, mede door hun uitgesproken kledingstijl.

Met deze serie wil Shoeby mensen inspireren om hun eigen stijl te ontdekken waarbij niet de catwalk, maar de straat een bron van inspiratie is. Voor deel 1 reisde N=Content samen met Shoeby af naar de ballroom scene in Berlijn: ‘Ballroom is ontstaan als protest tegen de onderdrukking van de LGBTQIA+ gemeenschap’, beschrijft een van de ballroom dansers. ‘Voor mij is het een plek waar ik mijn persoonlijkheid tot in het uiterste de ruimte kan geven. In dans, maar ook in kleding en uiterlijk.’

De persoonlijke verhalen in de reeks zijn als een documentaire vastgelegd door de Oostenrijkse regisseur Julia Falkner en komen terug in de vorm van artikelen, fotografie, gif en short social verhalen. De volgende afleveringen worden begin 2022 gelanceerd en gaan o.a. over rolschaatsers in de buitenwijken van Parijs en over de modellen-cultuur in Nederland.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken