Novotel lanceert campagne met Disney·Pixar's Lightyear

Novotel lanceert campagne met Disney·Pixar's Lightyear
  • Content
  • 23 jun 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Novotel start een wereldwijde campagne aan om de release van Disney·Pixar’s animatiefilm Lightyear te vieren. Deze campagne duurt de hele zomer. Novotel biedy in meer dan 50 deelnemende landen gasten, fans en volgers aanbiedingen, verrassingen en leuke activiteiten aan geïnspireerd op de film.

Novotel's samenwerking met Disney en Pixar heeft al met succes de lancering van drie eerdere films gevierd: Onward, Soul en Luca. ‘Het Novotel-team vindt het geweldig om de Lightyear-ervaring naar onze hotels te brengen’, zegt Nadège Keryhuel, Global Vice President, Midscale Brands bij Accor. ‘Pixar heeft weer eens zijn magie laten zien en een verhaal gecreëerd waarin alle reizigers zich kunnen herkennen - of ze nu in de ruimte zijn of hier op aarde. De voorbereiding van een reis, de wens om een bestemming te verkennen en te ontdekken, omgaan met ongebruikelijke situaties en het onverwachte omarmen zijn allemaal heerlijke onderdelen van de reiservaring.’

Als onderdeel van de samenwerking tussen Novotel en Disney·Pixar zullen de deelnemende Novotel-vestigingen een reeks 'buitenaardse' activiteiten organiseren voor bezoekende gezinnen. Bij aankomst op hun Novotel-vakantiebestemming worden de kinderen verrast met een assortiment kleurplaten, spelletjes, stickers en op verzoek een sterrenprojector die hun kamer omtovert tot een onwereldse ruimte. Elk gezinslid krijgt een eigen instapkaart waarmee ze aan een gezinsmissie kunnen beginnen, zich kunnen verkleden als Buzz met een exclusieve Snapchat Lens of kunnen poseren met een digitale Buzz in de lobby via een augmented reality-fotoshoot.

De Disney·Pixar’s Lightyear-campagne loopt ook op sociale media, waar fans kans maken op een Novotel-gezinsverblijf in Londen, inclusief reis, met ruimte gerelateerde activiteiten, zoals een gesprek met een astronaut, een indoor skydivesessie en het bouwen van een raket.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken