Hilde Vercaempt (Head Office) over het 1-op-1 tijdschrift tot Ethias verzekeringen

Hilde Vercaempt (Head Office) over het 1-op-1 tijdschrift tot Ethias verzekeringen
  • Content
  • 19 nov 2013 @ 09:04
  • Link
  • Robin Klaassen
    Robin Klaassen

    oprichter, ondernemer, content strateeg
    Totalspiel Authority media
  • CommunicatieAwards

Iedereen een eigen persoonlijk magazine, met een eigen persoonlijke titel en gepersonaliseerde content. Het is lang een fantasie geweest van marketeers en contentmakers, maar het wordt nu in de praktijk gebracht door Head Office België met het Welcome magazine van Ethias. Hilde Vercaempt vertelt, in 180 seconden.

Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case.
 
In deze vijfde aflevering hebben we het over een zeer innovatieve case: het supergepersonaliseerde 1-op-1 Welcome magazine van Ethias verzekeringen. Hilde Vercaempt van Head Office België vertelt, in 180 seconden.
 

 



Robin Klaassen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken