Rogier IJzermans over de grensoverschrijdende expansie van iFly Magazine (KLM)
- Content
- 12 nov 2013 @ 20:57
- Link
-
Robin Klaassen
oprichter, ondernemer, content strateeg
Totalspiel Authority media - AwardsMarketingcommunicatieDigitaal
- 12 nov 2013 @ 20:57
- Robin Klaassen
Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case. In deze derde aflevering duiken we in de wereld van digitale magazines, aan de hand van het grootste en succesvolste digitale magazine van Nederland: iFly Magazine van KLM.
Het magazine wordt inmiddels verspreid in over de hele wereld en trekt per editie honderdduizenden lezers. Het is daarom in het verleden al meerdere malen bekroond tijdens deze uitreiking. Rogier IJzermans van het verantwoordelijke bureau Born05 vertelt in 180 seconden waarom iFly ook dit jaar weer een award verdient.
-
Robin Klaassen
- Werkt bij: Totalspiel Authority media
- Functie: oprichter, ondernemer, content strateeg
- Website:http://www.totalspiel.com
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing