Het nieuwe Almhof
- Design
- 18 apr 2014 @ 08:15
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 18 apr 2014 @ 08:15
- Redactie Design
Almhof vernieuwt. Alle smaken hebben of krijgen een nieuwe verpakking en dragen een nieuw logo. Millford ontwikkelde het design voor het complete assortiment van 38 producten.
Het nieuwe design, het eerste sinds 2006, moet ervoor zorgen dat de consument sneller vindt wat hij zoekt in de volle zuivelschappen. De smaakaanduiding is opvallender geworden, de kleuren helder en de afbeeldingen moeten ervoor zorgen dat de verpakking het liefst meteen opengetrokken wordt.
Nieuw logo
Samen met de nieuwe verpakking introduceert het zuivelmerk, een merk van de Duitse Molkerei Alois Müller (Müller), een nieuw logo. Het logo moet voor betere herkenbaarheid zorgen. Het natuurlijkheidslogo geeft aan dat er geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen aan het product zijn toegevoegd.
Millford stelt: ‘Superieure producten gemaakt van zuivere Alpenzuivel en met 100% pure ingrediënten. Gedragen door het sterke, gerestylde logo en een herkenbare design-architectuur, stralen de verpakkingen één en al onweerstaanbare verleiding uit.’
Het oude logo
Een oude verpakking
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing