Het nieuwe Almhof

Het nieuwe Almhof
  • Design
  • 18 apr 2014 @ 08:15
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Almhof vernieuwt. Alle smaken hebben of krijgen een nieuwe verpakking en dragen een nieuw logo. Millford ontwikkelde het design voor het complete assortiment van 38 producten.

Het nieuwe design, het eerste sinds 2006, moet ervoor zorgen dat de consument sneller vindt wat hij zoekt in de volle zuivelschappen. De smaakaanduiding is opvallender geworden, de kleuren helder en de afbeeldingen moeten ervoor zorgen dat de verpakking het liefst meteen opengetrokken wordt.

Nieuw logo
Samen met de nieuwe verpakking introduceert het zuivelmerk, een merk van de Duitse Molkerei Alois Müller (Müller), een nieuw logo. Het logo moet voor betere herkenbaarheid zorgen. Het natuurlijkheidslogo geeft aan dat er geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen aan het product zijn toegevoegd.

Millford stelt: ‘Superieure producten gemaakt van zuivere Alpenzuivel en met 100% pure ingrediënten. Gedragen door het sterke, gerestylde logo en een herkenbare design-architectuur, stralen de verpakkingen één en al onweerstaanbare verleiding uit.


Het oude logo

Een oude verpakking

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken