Safelet beschermt vrouwen
- Design
- 15 apr 2014 @ 20:51
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - InnovatieProductdesign
- 15 apr 2014 @ 20:51
- Redactie Design
Het is geen jongen, het is geen meisje, maar magisch is het wel. Zo kondigt Herman Veenstra, eigenaar van Everfind de Safelet aan op zijn LinkedIn. Safelet is een strak vormgegeven veiligheidsarmband voor vrouwen. In noodsituaties alarmeert het sieraad vrienden, familie en politie.
Draag je de armband en ben je in gevaar, dan klik je op de armband. Familie, vrienden en de politie ontvangen een signaal met je locatie.
Kickstarter
De armband is nog niet te koop. Via kickstarter start binnenkort een funding-campagne. Van de website: ‘With the Safelet, you can Invite your friends and loved ones to your own personal Safety Network. When in danger, your Safety Network and the police are informed by a simple click on the Safelet. It's that easy. Safelet will be available soon on Kickstarter.’
Safelet is ontwikkeld door Everfind, een bedrijf van Herman Veenstra. Everfind ontwikkelt producten die ervoor moeten zorgen dat je alles wat belangrijk voor je is snel terug wordt gevonden. Naast de Safelet werkt Everfind aan SEAL’s (Small Electronic Adhesive Labels) die je op spullen kunt plakken die je regelmatig kwijt bent. Denk aan sleutels, portemonaie, afstandbenieningen of je paspoort. Ben je het item kwijt dan wordt het binnen 30 seconden getraceerd door een mobiele app.
It is the love for the women in our lives…
Over de motivatie van Everfind, is op de site te lezen: ‘It is the love for the women in our lives and anger over the fact that their world is less safe than a man’s one, which led us to create Safelet. Irritation and frustration over continuously looking for stuff which we had lost or misplaced in our own homes, led us to create SEAL’s’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing