Heineken Cool Can Edition

Heineken Cool Can Edition
  • Design
  • 16 jul 2014 @ 09:07
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatiePackaging design

Raison Pure Paris ontwikkelde een temperatuurgevoelig blikje voor Heineken. Een tekening verschijnt zodra het bier koud genoeg is. Het blikje komt in een gelimiteerde oplage en is voor de Franse markt.

De kougeactiveerde inkt zorgt er voor dat het lijkt of de iconische rode ster van Heineken wordt ingevroren.

Raison Pure maakte eerder al de Music en de Rugby World Cup 2011 limited edition blikjes.


 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken