Veuve Clicquot champagne komt met serie accessoires

7jul 201409:00
  • Design
  • 9141 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • PackagingVisual id

nieuws Voor het champagnemerk Veuve Clicquot ontwierp de Franse designstudio 5.5 een serie accessoires. De nieuwe lijn, ‘The Mail Collection’, bevat drie producten waarin een fles Clicquot vervoerd kan worden, waaronder een Clicquot clutch. Alle drie de producten zijn uitgevoerd in het warmgeel van Veuve Clicquot.

De Clicquot clutch is geïnspireerd op het klassieke enveloptasje. Het tasje is bedoeld om het transporteren van een fles champagne stijlvol en chic te maken. De fles past precies in een flesvormige uitsparing, waarin hij een uur gekoeld blijft.

De ‘Clicquot express’ en ‘Clicquot envelope’ zijn geschenkdozen waarin een fles verzonden kan worden. Net als de clutch hebben de dozen vintage elementjes, zoals een retro adreslabel, het Clicquotlogo en andere signature signs, zoals het zwarte anker. De Clicquot express is een langwerpige doos, de Clicquot envelope is een vouwbare kartonnen doos die op een envelop lijkt.



comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers