Bioscoopzaal getrakteerd op lichtgevende Cornetto's
- Design
- 7 aug 2014 @ 09:05
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - InnovatieProductdesign
- 7 aug 2014 @ 09:05
- Redactie Design
Een zaal vol bioscoopbezoekers in Londen werd verrast met een bijzonder ijsje. Plotseling waren er overal ‘lichtjes’ in de zaal, die nu eens niet afkomstig waren van mobiele telefoons. Hun Cornetto-ijsjes bleken licht te geven. Een ideetje van de Londense voedselkunstenaars Bompas & Parr.
De bezoekers van de film The World’s End hadden bij binnenkomst allemaal een ijsje gekregen. Nietsvermoedend likten ze eraan, en toen het zaallicht uitging ontdekten ze dat ze geen gewone Cornetto’s hadden gekregen. Niet alleen de ijsjes zelf gaven licht, ook ieders tong lichtte op.
De samenwerking tussen Cornetto en Bompas & Parr ontstond ter ere van de première van de film The World's End. Het was niet de eerste keer dat Bompas en Parr met voedsel experimenteerden. Zo deden ze aan ‘koken met onweer’, gebruikten augurken als lichtbron in een kandelaar en maakten een installatie van lichtgevende jellypudding.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing