Nieuw Moleskine-notebook is een papieren tablet
- Design
- 28 aug 2014 @ 09:02
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- InnovatieProductdesign
- 28 aug 2014 @ 09:02
- Redactie MarketingTribune
Tekenen blijft het fijnst op papier. Maar ja, op een tablet kun je schetsen weer makkelijker bewaren. Moleskine combineert het beste van twee werelden. Met een speciale pen en dito notebook kun je tekeningen synchroniseren met de iPad
Moleskine, bekend van de notitieboeken met de zwartleren omslag, lanceert een notebook in samenwerking met Livescribe, maker van smartpennen. Het notitieboek lijkt niets nieuws onder de zon, maar als je erin schrijft met een Livescribe smartpen, worden je tekeningen en notities automatisch opgeslagen in een app.
De synchronisatie werkt alleen met het Livescribe-notitieboek. Dat komt door de minuscule zwarte puntjes op de pagina. De pen is ingesteld op de lijnen en marges van de pagina’s. Bovendien kun je icoontjes op het papier ‘aanklikken’ met de pen, waarop de app op de tablet weet wat er moet gebeuren. Zo kun je een tekening bijvoorbeeld markeren, maar ook naar je mobiele telefoon sturen. Ook is het mogelijk om met de pen audio-opnamen te maken bij je tekeningen.
Het notitieboek kost 29,95 en is online te bestellen bij Moleskine, de Livescribe pennen zijn er vanaf 139,95.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing