Smaakprikkel: sapjes in 'medicinale' verpakking
- Design
- 4 aug 2014 @ 14:10
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - SmaakprikkelPackaging design
- 4 aug 2014 @ 14:10
- Redactie Design
In de donkerbruine sapflessen van Antidote zou je eerder een bijzonder biertje verwachten. Ook de rijke illustraties op de etiketten stralen niet ‘biologisch sap’ uit. Het Indiase Double Decker Design ging dan ook vooral uit van de kracht van elk sapje, of je nu behoefte hebt aan ‘Horsepower’ (kracht) of wilt detoxen met ‘Exhale’.
Antidote is een nieuwe lijn verse biologische sappen uit Duitsland. De sappen bestaan uit zorgvuldig gecombineerde ingrediënten en worden gepresenteerd als ‘geneesmiddel’ tegen een ongezonde levensstijl. Elke sapmix zou zo zijn eigen effect hebben op de gezondheid, zo is er Light Up voor de huid, Nine Lives tegen veroudering en Skinny Down om af te vallen.
Double Decker Design legde in haar ontwerpen dan ook bij elk sapje de nadruk op het gezondheidseffect. Het logo bevat een geometrische druppel met twee driehoekige blaadjes. Er is gekozen voor amberkleurige flessen om het ‘medicinale’ aspect van de sappen te benadrukken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing