Supermarkt vol oneetbare voedingswaren
- Design
- 8 aug 2014 @ 14:47
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 8 aug 2014 @ 14:47
- Redactie Design
Blikken bier, zakken chips, kattenvoer en condooms. De Britse Lucy Sparrow verkoopt alles wat je in een gemiddelde supermarkt kunt krijgen. Alleen is geen van haar producten eetbaar of bruikbaar, want ze zijn allemaal gemaakt van vilt, met handgenaaide logo’s.
Vierhonderd verschillende supermarktproducten verkoopt Lucy Sparrow in haar tijdelijke winkel in het Londense Bethnal Green. In acht maanden heeft ze alle producten gemaakt, inclusief precieze logo’s, opgestikte ‘plaatjes’ en reclameteksten.
“Doordat de supermarkten steeds groter worden verdwijnen de corner shops. Daar zijn de straten en gemeenschappen erg door veranderd,” zei Sparrow tegen Dezeen. “Ik hoopte dat dit project mensen eraan zou herinneren dat de cornershop het cement vormde in een heleboel wijken.”
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing