Versace ontwerpt limited edition fles voor Disaronno

Versace ontwerpt limited edition fles voor Disaronno
  • Design
  • 1 okt 2014 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Modehuis Versace steekt de fles van likeurmerk Disaronno in een nieuw jasje. De fles is geïnspireerd op Versace’s interieurcollectie Home.

Versace’s fles is versierd met decadente gouden krullen, schelpen en bloemen, in combinatie met een blauw en wit kleurenpalet. De herkenbare hoekige vorm van de Disaronno-fles blijft hetzelfde. Een deel van de opbrengst van het project ‘Disaronno wears Versace’ gaat naar goede-doelenorganisatie Fashion 4 Development, dat onder andere werkt aan watervoorziening en betere hygiëne in Afrika.

De fles is vanaf 1 oktober wereldwijd verkrijgbaar bij slijterijen en in 10 conceptstores, waaronder een in Amsterdam vanaf 1 oktober 2014.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken