BTM ontwerpt nieuw merk Plus
- Design
- 15 sep 2014 @ 09:52
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging designBranding
- 15 sep 2014 @ 09:52
- Redactie Design
De Bataafsche Teeken Maatschappij (BTM) tekent voor het packaging design van Plus Moment, het nieuwe merk van Plus retail. De producten moeten net even iets specialer zijn dan het gewone assortiment om zo 'van elk moment een bijzonder moment te maken'.
BTM ontwikkelde naast het verpakkingsdesign ook de naam Plus Moment. Het verpakkingsontwerp is bedoeld als 'inspirerend en herkenbaar'. Het schuine Plus Moment-label staat centraal.
200 Producten
Vanaf nu zijn de eerste producten verkrijgbaar in de Plus supermarkten. Het complete assortiment bestaat uit zo’n 200 producten en ligt voor kerst in alle Plus supermarkten.
Fris
Erwin Wentink, Brandmanager Private Label van Plus Retail over de keus voor BTM: 'BTM scoorde het hoogst vanuit de combinatie van heldere merkstrategie en een eigentijds en fris creatief concept dat goed bij Plus past.'
Plus Moment
Eric Leebeek, commercieel directeur Plus: 'Het bestaande Plus appétit voldoet niet meer volledig aan de wensen van de klant. Daarom is besloten Plus appétit te saneren en een nieuw toegankelijker assortiment met een aantrekkelijke prijs aan te bieden. Hieruit is Plus Moment ontstaan met een frisse en eigentijdse uitstraling die past bij Plus.'
Happy Afternoon Lungo
Het nieuwe merk van de retailer moet consumenten inspireren echte verwenmomenten te maken met lekkere en verrassende producten. 'Niet alleen met de feestdagen, maar het hele jaar door als er iets te vieren is. Of gewoon als je de behoefte hebt om even extra te genieten,' aldus een pers-statement: 'Dit kan met een speciale koffie: "Happy Afternoon Lungo", "Good Morning Cappuccino" of "After Dinner Espresso". Maar ook met verrassende smaken ijs, bijzondere koekjes en houtovenpizza’s.'
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing