Exclusief cocktails sippen in rijdende bar

Exclusief cocktails sippen in rijdende bar
  • Design
  • 25 sep 2014 @ 13:45
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branding

De meest intieme cocktailbar ter wereld heeft vier wielen. Als onderdeel van een advertentiecampagne voor Grey Goose wodka, bouwde het Londense designbureau Ragged Edge een Citroen H busje om tot tweepersoonsbar.

Naast de twee gelukkigen die van hun cocktail sippen achter in het busje, past er nog een bartender in die de drankjes mixt. Verder ziet de bar eruit zoals elke gedegen cocktailbar: met veel marmer, leer en glimmende bronzen details.

Achter het raam aan de zijkant van het busje zijn broden gezien, gemaakt van dezelfde tarwe die gebruikt wordt voor de Grey Goose wodka. Door een kijkgaatje aan de achterkant van de bus kunnen nieuwsgierigen een glimp opvangen van de bar.

Helaas is een drankje in de van niet voor iedereen weggelegd. Het designbureau laat weten: ‘Alleen een select gezelschap van invloedrijke mensen worden uitgenodigd in de bar, waar er een martini gemixt wordt die aansluit bij hun persoonlijke smaak.’


 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken