Maaltijdmixen Verstegen door Millford

Maaltijdmixen Verstegen door Millford
  • Design
  • 22 okt 2014 @ 08:30
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Millford ontwikkelde het verpakkingsdesign voor een nieuw assortiment maaltijdcomponenten van Verstegen.

Gekozen is voor een onderscheidende fysieke verpakking met sluitsticker.  Hierdoor moet de nadruk op de pure ingrediënten en het persoonlijke karakter van Verstegen komen te liggen.

Er zijn negen verschillende maaltijdmixpaketten. Vier voor "'n dagje zonder vlees" en vijf voor "'n dagje met vlees".

Een "sprekende gerechten-campagne" ondersteunt de introductie.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken