Nieuwe multivitamine Roter door nu:amsterdam

Nieuwe multivitamine Roter door nu:amsterdam
  • Design
  • 21 nov 2014 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Roter lanceert een twee-in-een multivitaminetablet, verkrijgbaar in drie varianten: een multivitamine met een hogere dosering vitamine C, vitamine D of magnesium. nu:amsterdam ontwikkelde het design.

Volgens klantonderzoek van Roter gebuiken veel mensen naast een multivitamine ook een andere vitamine (of mineraal) voor een specifieke behoefte. Daarom lanceert het bedrijf de twee-in-een-tabletten.

Design
nu:amsterdam creeerde het design voor de nieuwe propositie. De bekende Roter-graphics en het logo zijn behouden, net als de pijl. Die laatste is bedoeld als 'een krachtig symbool voor communicatie van effectiviteit en de dubbele werking'. Een zilveren achtergrond en een uitvoering in onderscheidende kleuren, moet zorgen voor schapimpact bij de drogist en navigatie naar de juiste variant voor de consument: Vitamine D, C of Magnesium.

Klant: Imgroma/ROTER
Marketing: Cynthia van Lohuizen, Jeroen Weldam
Bureau: nu:amsterdam
Strategie en account: Pablo van Gastel
Creatie: Raul Rodrigues

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken