Nieuwe multivitamine Roter door nu:amsterdam
- Design
- 21 nov 2014 @ 10:35
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 21 nov 2014 @ 10:35
- Redactie Design
Roter lanceert een twee-in-een multivitaminetablet, verkrijgbaar in drie varianten: een multivitamine met een hogere dosering vitamine C, vitamine D of magnesium. nu:amsterdam ontwikkelde het design.
Volgens klantonderzoek van Roter gebuiken veel mensen naast een multivitamine ook een andere vitamine (of mineraal) voor een specifieke behoefte. Daarom lanceert het bedrijf de twee-in-een-tabletten.
Design
nu:amsterdam creeerde het design voor de nieuwe propositie. De bekende Roter-graphics en het logo zijn behouden, net als de pijl. Die laatste is bedoeld als 'een krachtig symbool voor communicatie van effectiviteit en de dubbele werking'. Een zilveren achtergrond en een uitvoering in onderscheidende kleuren, moet zorgen voor schapimpact bij de drogist en navigatie naar de juiste variant voor de consument: Vitamine D, C of Magnesium.
Klant: Imgroma/ROTER
Marketing: Cynthia van Lohuizen, Jeroen Weldam
Bureau: nu:amsterdam
Strategie en account: Pablo van Gastel
Creatie: Raul Rodrigues
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing