AHAB: t-shirts verpakt als verse vis

AHAB: t-shirts verpakt als verse vis
  • Design
  • 30 jan 2015 @ 16:55
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging designConceptInspiratie

Hoe verpak je een t-shirt op een interessante manier? Juist, zoals een stuk verse vis. Het Duitse designbureau Eskju en illustrator Pixeljuice 23 stapten in hun nieuwe project af van de standaard t-shirt verpakking en zochten inspiratie voor hun idee op de vismarkt. Het resultaat is even origineel als inspirerend.

Doel van de samenwerking tussen het designbureau en de illustrator was het creëren van een ambachtelijk product dat zowel op vormtechnisch als op illustratief gebied in het oog springt. Het t-shirt wordt om een houten visgraat gewikkeld en omhuld in een klassiek papieren vismarkt-verpakking.



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken