Pepsi knalt het nieuwe jaar in met pingpongballen

Pepsi knalt het nieuwe jaar in met pingpongballen
  • Design
  • 14 jan 2015 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCampagnesVideo

Pepsi luidde het nieuwe jaar in met een wel zeer explosieve promotievideo. 1650 muizenvallen en 1840 pingpongballetjes in Pepsi ‘s rood-wit-blauw, werden gebruikt om een knallend effect te creëren in een advertentiefilm voor het drankje Pepsi Max.

Het project werd georganiseerd door Pepsi en uitgevoerd door het Britse creatieve bureau HarrimanSteel. De kettingreactie van muizenvallen en pingpongballen die in het filmpje te zien is, wordt overigens normaliter gebruikt in Bèta- klaslokalen om visueel te maken wat er zich in een nucleaire reactor afspeelt.

Bekijk het hele filmpje hier: 



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken