Kleurrijk design voor de traditionele Twinings verpakkingen
- Design
- 10 apr 2015 @ 12:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 10 apr 2015 @ 12:00
- Redactie Design
Het internationale theemerk Twinings heeft een makeover gekregen. Designers van het Britse ontwerpbureau BrandOpus zijn verantwoordelijk voor het redesign, dat met felle kleuren moet zorgen voor een jongere en hippere uitstraling.
In de hoop een jongere en hippere generatie aan te trekken, werd gekozen voor heldere kleuren, organische vormen en meer illustraties. De nieuwe look wordt toegevoegd aan de “every day range” van Twinings, waarin de verpakkingen versierd zijn met “every day activities” in de vorm van illustraties, zoals een man die zijn hond uitlaat. Het product zou hiermee de dagelijkse relevantie moeten uitstralen.
Paul Taylor – executive creative director bij BrandOpus – is van mening dat het nieuwe Twinings design de uitstraling van het merk en de producten zowel toegankelijk als modern zal maken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing