Paardekooper introduceert nieuwe lijn visverpakkingen
- Design
- 9 apr 2015 @ 14:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging designFood
- 9 apr 2015 @ 14:00
- Redactie Design
Verpakkingsfabrikant Paardekooper presenteert een nieuwe, exclusieve lijn haringverpakkingen. Gekozen werd voor traditioneel rood – wit – blauw, in combinatie met een speels typografie. “Van tradities blijven we af", aldus marketing manager Patrick Zevenbergen. “Maar dat wil niet zeggen dat je dan genoegen moet nemen met conventionele verpakkingen."
Paardekooper werkt sinds 2012 aan de ontwikkeling van visverpakkingen onder de noemer Fresh Seafood. Van disposables, waaronder het bekende kibbelingbakje tot viszakken en cateringdozen. De visverpakker gelooft naar eigen zeggen in de kracht van een verpakking als volwaardig marketinginstrument. Met Fresh Seafood probeert Paardekooper de visbranche onderscheidende oplossingen te bieden.
Voor de nieuwe haringverpakkingen gooit Paardekooper het over een andere boeg. Zevenbergen licht toe: “In het verleden haakten we vooral in op de traditionele vistrends. Dit keer hebben we besloten om te kiezen voor een totaal ander dessin. Er is altijd veel te doen rondom op de opening van het nieuwe haringseizoen. Zo’n mooie traditie verdient wat ons betreft een eigentijdse, opvallende verpakking. Ons doel: zorgen dat de visspeciaalzaak klanten binnenhaalt. Laat ze maar happen. En waarom zou je een standaard blanco visvel gebruiken als je voor hetzelfde geld een opvallende verpakking hebt?”
Het assortiment bestaat uit viszakken, visvellen, doosjes, servetten, citroendoekjes, partyprikkers, hemddraagtassen en een bijpassende beachflag en vlaggenlijn. De nieuwe visverpakkingen zijn vanaf mei exclusief verkrijgbaar via de e-shop van Paardekooper. Wie op tijd bestelt heeft de verpakkingen ruim voor de Vlaggetjesdag op 10 juni binnen.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing